środa, 10 grudnia 2014

M&M Heroes online: aktualizacja 132 (notka)

No i kolejny paczyk zaliczony. Tym razem parę zmian w interface (czytaj: skopano pasek zasobów, by zmieścić nowy), parę poprawek (i za to chwała Twórcom, ale w sumie od tego są... wróć, chwała dla mnie w takim razie), no i przyjemny dodatek, znany z innych gier, czyli Punkty Prestiżu, za zdobycie których można nabyć różne oprzyrządowanie do czynienia dobra (z perspektywy gawiedzi i naszego wesołego bohatera), jak i zła (z perspektywy każdego, kto znajdzie się na drugim końcu, szczególnie tych podłużnych, zaostrzonych przedmiotów nabytych za PP). Obawiam się natomiast tego balansu stworów neutralnych. Mam nadzieję, że nie będzie się to sprowadzać do balansowania na krawędzi utraty wszystkich podległych mi wojsk co drugą bitwę*.

Z konkretów, o których niekoniecznie wspomniano w update notes:
  • wygląda na to, że mapka podczas podróży się szybciej wgrywa.
  • Stwory chyba też nieco lepiej kombinują podczas walk. Chodzi takie rzeczy jak częstsze przeczekiwanie przez nie tury, zawracanie z ewidentnej pułapki na zwężeniu mapy, lub nie atakowania naszych wojsk, gdy przeciwnik ledwo zipie...lub ot tak sobie ; )
  • Wygląda na to, że zmieniono też coś w odliczaniu czasu trwania efektów, który jest odliczany nawet w tej samej turze, jeśli wróg na pasku inicjatywy znajduje się dalej, niż efekt, którego użyto.
  • Wróg w PvE poddaje się zanim otrzyma obrażenia, a nie po ich otrzymaniu. Drobiazg mało istotny, być może powiązany z tym, o czym piszę wyżej odnośnie czasu efektów.
  • Kapłani dostali większą moc jeśli chodzi o ataki odwet i +1 pole w zasięgu leczenia.
  • Szczegóły z patentu, który otrzymałem z jakiejś nagrody (i pewnie każde inne) wskazują tylko jednorazowo na zalogowanie skład wrogiej grupy.

Pełna lista zmian na forum: http://forum.cla.heroes-online.com/threads/3393-Aktualizacja-gry-10.12.2014-wersja-nr-132.

Linka w sumie wklejam dla siebie, bo nie często tam bywam. Dobrze mieć go czasem jednak pod ręką ; )


*Z doświadczenia wiem, że słowo balans jest często mylone przez autorów gier z innym, bardziej złożonym zwrotem, a mianowicie: "Podrasujemy to co się da, byś musiał grać dłużej, albo odwiedzał częściej nasz sklep".

1 komentarz :

  1. Witam.
    Walki są zdecydowanie cięższe niż poprzednio. Na każdym poziomie trudności. Stwory nabrały inteligencji i niestety jako kapłan dużo many tracę na regeneracje i uleczenia ;/.

    OdpowiedzUsuń